miércoles, 10 de octubre de 2012

Berriro lanera!! - Esti Kerexeta Fernández




Udako bi hilabeteak segunduz segundu gozatu eta gero (emango dut horren berri hurrengo post batean), lanera bueltatzea oso gogorra gertatu zait, baina zorionez inguruan ditugun eskoletan ere energia positiboz birkarga gaitezke. Batez ere, Araotz, Urduliz, Muruetagane eta Atxarte aldetik ibili naiz baina ez dut ia argazkirik atera. Egun zoragarriak izan dira guztiak eta bereziki gogoratzen ari naiz Alex, Xabi, Oihane eta Garazirekin Amillan (Atxarte) igarotako eguna. 



Zergatik gogoratzen dut bereziki egun hori? Pozgarria egiten zait hamaika urteko Garazi Etxebarria ikustea gogoz estutzen dibertitzen ari zen bitartean. Eskalatzen argazkirik ez genuen egin, baina eguna bukatzerako 6c+ batean ahal zuen bezala metro batzuk igo eta beldurrik gabe hormatik askatuz sekulako penduluak egin zituen. 


Eskalatzen ari den bi argazkiak maiatzean Lamindaon eman genuen egun bati dagozkio, nabari da gogoez gain, estiloa ere baduela. 

ADI GUZTIAK, HURRENGO BELAUNALDIA BERTAN DUGU!!!!!!





2 comentarios:

neskalatzaileak dijo...

Ongi etorri, al mundo de los mortales!!!!
A ver si coincidimos en la tapia, aunque a mi tardarás en verme un poquito más ya que creo que pronto pasaré por quirofano para que me dejen tuneado el menisco y pueda volver a subir por esas paredes que tanto nos reportan.
Te animo a venir al Encuentro N.Escaladoras en Morata que nos lo vamos a pasar.... mejor verlo...
Un saludote

Anónimo dijo...

Hola guapas!
Ya leí en la crónica de la Rabada que te daba problemas la rodilla, espero que te quede al 100% cuanto antes, tambien espero que el cirujano tenga una buena rotaflex porque no creo que el bisturi sea suficiente para enredar en titanio! y aunque estes pensando en escalar a la pata coja, tampoco te vendrá mal descansar un poco...
seguro que lo de Morata va a ser muy divertido, pero yo ya me habia pedido 3 dias de permiso entre los 2 "puentes" y tengo plan de 9 dias para Alpes...ya estaremos!
Ondo ibili!!!!
esti kerexeta